Dag 6 JUMILLA BIAR

22 mei 2019 - Jumilla DO, Spanje

Dag 6  JUMILLA-Biar

Dag 6a

Goed geslapen in hotel in Jamilla. De motivatie voor een dag met veel hoogtemeters was niet hoog. Zere achterwerken en de gezellige avond hiervoor hebben hun sporen achter gelaten. De route commissie heeft na rijp beraad de route aangepast. Onder een heerlijk zonnetje vervolgden we onze weg naar Biar. Om toch wat hoogtemeters te pakken doken we nog even n natuurgebied in. Na een pauze in Vilena gingen we via n mooi aangelegd fietspad naar Biar. Om 15.00 uur parkeerden we onze fietsen op t terrasje . Onder het genot van n aantal koude halve liters hebben we de fietsroute doorgenomen en natuurlijk de wereld verbeterd. Na voldoende genuttigd te hebben vertrokken we naar ons hotel. Een zeer lux hotel met zwembad en grote kamers. Na een lekkere duik in het koude water gingen we op
zoektocht naar een restaurant waar we heerlijk gegeten hebben met natuurlijk een lekker Spaans wijntje er bij. Op naar dag 7.

20190522_171401

20190521_152737

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nové:
    22 mei 2019
    Beetje late reaktie maar wat jammer van die valpartij!! Ik hoop dat de wonden al een beetje genezen zijn! Wat een bikkels zijn jullie💪🏼 Maar het is ook wel echt prachtig daar hoor! Heel veel plezier en succes!