Dag 7 (Jesi-Civitanova Marche)

21 mei 2017 - Jesi, Italië

Na een gezellige avond in Jesi was het vanmorgen iets lastiger opstaan dan de andere ochtenden. Het tegoed bonnetje mee van de B en B voor het ontbijt dat elders in Jesi genuttigd moest worden. Hierna op pad voor onze laatste etappe. Op papier de makkelijkste. Maar het venijn zit hem in de staart. Maar 4 serieuze klimmetjes vandaag. De eerste klim ging ca 2 kilometer omhoog maar dan wel met zo'n 15 procent. Tijd voor koffie. Dan weer rustig verder gepeddeld naar de volgende klim. Dat was er eentje. De garmin gaf 22% stijging aan en dat op een onverharde weg. Iedereen stond halverwege geparkeerd behalve onze berggeit Henk Jan. Chapeau!! Hierna op weg naar de volgende kop koffie. Het zonnetje kwam er gelukkig door. Toch enige malleur door kramp bij Frank. Was dan toch dat glaasje grappa de veroorzaker?? Langzaam aan komt de Adriatische kust in zicht. Het zit erop. Zo'n 600 kilometers en 10.000 hoogte meters. En het belangrijkste fantastische herinneringen aan een prachtige rit. Op naar het volgende avontuur.